vrijdag 30 maart 2007

jazzie en dresscode


Was zonet even in een jazzclub. Ik heb daar gelijk geprobeerd een interview af te nemen. Zonder resultaat. Ik had gewoon de verkeerde plek uitgekozen. Te druk en een jazz club is natuurlijk niet een plek waar je zit te wachten op een onderzoeker die je de oren van het lijf vraagt. Volgende keer dus meer letten op de plaats waar ik onderzoek doe.

Ik heb toen maar besloten om wat gesprekken te volgen tussen andere avatars. Een stuk wat ik wel grappig vond was dat iemand vroeg of er een dresscode was. Letterlijk vroeg zij: "Is this a formal place" ze kreeg als antwoord: "Most people dress up"

Heb ff een fotootje gemaakt van mijzelf in contrast met de andere avatars...

zie foto, mmmh zet je wel aan het denken over mijn dresscode.....

roman


Geen opmerkingen: