dinsdag 20 maart 2007

eindelijk een normaal gesprek

Hey ik was daarnet in second in sl geweest. En daar had ik eindelijk een normaal gesprek. Trowuens ik vind het erg moeilijk om een man te zijn in second life omdat ik vooral in gesprekken moet opletten dat ik niks vrouwelijks zeg. Trouwens volgens mij krijg je meer aandacht van mensen als je een sexy vrouw ben en niet een man. In ieder geval ik sprak met een jongen die in amerika woonde. Ik zag hem in zijn huis staan en vloog zo door zijn raam binnen. Hij zei toen dat de meeste mensen door de deur komen en vragen of ze binnen mogen komen ahahhaahhaha dat vond ik wel grappig. Ik vroeg hem waar hij vandaan kwam (we spraken met elkaar in het engels) en toen zei hij holland. ik moest lachen en zei ik ook. Hij vertelde dat dit vaker gebeurde. Hij heeft me freebies gegeven maar hoe ik ze moet toepassen is een ander verhaal. Hij vertelde dat er veel nederlanders in second life zitten. Hij komt zo vaak mogelijk in second life voor ontspanning. Hij heeft me ook als vriend toegevoegd en als ik vragen heb kan ik bij hem komen. Hij vertelde dat dat er veel hoerhuizen zijn en dat veel mensen seks hebben. Toen ik vroeg hoe oud hij was zei hij dat ik 18 was in sl maar in rl wilde hij niet zeggen. Ik had verteld dat mensen vaak mij negeerden en hij zei dat dit zou kunnen komen doordat mensen zien dat ik een newbie ben (newbie is goed dat we dit woord onthouden voor onze woordenboek). Hij vertelde dat de meeste mensen in sl vriendelijk zijn en soms zijn sommige chagerijnig of hebben gewoon geen zin. Hij zei: als ik je op de dam zet in rl dan ga je toch ook niet met iedereen praten. Maar goed dit was een samenvatting van ons gesprek.
groetjes van Rebecca

Geen opmerkingen: