dinsdag 20 maart 2007

Bezoekje aan Oomens en Bouwens

Hey het is me eindelijk gelukt om te komen bij het kantoortje in second life. Het ziet er goed uit. Alleen stukken kleiner dan ik had gedacht. Is het maar 1 kamer met een projectie scherm? Verder is er heel veel water. En ja hoor ik val er steeds in. Op dit moment zit ik onder water en kan ik niet naar boven komen. Ik krijg allerlei ademheids problemen. Ik kreijg er echt benauwd van dat ik onder water zit hebben jullie dat ook! Verder voel ik dat ik me lichtjes duizelig begin te voelen door al dat gerond loopt en gevlieg. Ik zag andere gebouwen en dacht dat dat ook van oomens en bouwens was. Maar dta is niet zo. Ik vloog tegen en soort schild aan. (je kan niet in die gebouw komen) en ik was een huis binnen gelopen. Maar ik ik ga weer verder....Doei Rebecca

Geen opmerkingen: