zondag 11 maart 2007

Bezoek aan Oomens|Bouwens


Nu ik wat basiskennis van second life heb verworven ben ik naar OomensBouwens geweest,heel mooi. Behoefte aan een huis, thuisbasis.. nee dat heb ik tot nu toe niet gehad.. Ik was ook alleen bezig met uitvinden hoe het werkte. Toen ik in OomensBouwens was op de projectie afbeeldingen zag ging ik aan tafel zitten en ik merkte dat ik iemand miste..iemand om mee te praten binnen second life daar op kantoor was ik helemaal alleen.... is niet leuk..
met ik bedoel ik natuurlijk EchoSkye..of toch niet..hmm ik blijf erbij hoe raar het is hoe snel je, jezelf met het avatar gaat indentificeren.. athans , dat is mijn ervaring -Donna Ndebele

1 opmerking:

gummo zei

Tja, dat is inderdaad wel een beetje eenzaam tussen al die 100.000 anderen ;-). Misschien een idee om vaste tijden af te spreken?

Handig is dan even agenda's te synchroniseren of een meeting te beleggen in het kantoor! Ik zit meestal maandag of dinsdag op SL en dan voornamelijk overdag.

Marieke