maandag 26 maart 2007

Waarom ik een man ben

Hey, niet schikken........ maar ik leg uit waarom ik een man ben sl. Ik vond het nogal saai om steeds een vrouw te zijn in allerlei spelletjes..ik wilde een keer iets anders...Daarom koos ik voor een man. Daarbij wilde ik kijken hoe mensen hierop zouden reageren. Ik zou kijken hoe ik behandeld zou worden. Tot nu toe heb ik niks gemerkt..tja in mijn hoofd ben ik nog steeds een vrouw...Daarbij is het vooral tijdens gesprekken heel erg moeilijk om mijn vrouwelijke trekjes te onderdrukken. Want ik moet me als een man gedragen. Ik vind het nu op zich niet erg om een man te zijn. Het lijkt me wel leuker als vrouw om te te verkleden maar volgens mij is er haast geen verschil qua mogelijkheden als je een man of vrouw ben.
Groetjes van Rebecca

1 opmerking:

gummo zei

Vind het wel heel leuk dat je het andere geslacht uitprobeerd!

Geeft toch een beetje gespleten persoonlijkheid ;-)

Marieke