maandag 23 april 2007

Netwerken

Hoi iedereen...even voor de zekerheid: mijn doel in second life is netwerken. Kijken hoe makkelijk je vrienden kan krijgen en of het makkelijk is om het te behouden. Ik ben nu al tegen een aantal conclusies aangelopen:
-Je moet goed Engels kunnen spreken of redelijk goed. Want in second life zitten er mensen uit verschillende landen en Engels is de meest gemeenschappelijk taal. Verder is alles in second life engels dus ook verschillende voorwerpen. Het is vaak best wel moeilijk om op een engels woord te komen. Vaak vraag ik aan een persoon waar hij of zij vandaan komt en soms zeggen ze Nederlands dus lekker makkelijk. (Er zitten trouwens veel Nederlanders in second life.
- Als je hulp nodig hebt omdat je nieuw ben in second life zijn mensen vaak wel bereidt om je uit te leggen hoe alles werkt. Niet ieder persoon is natuurlijk bereidt willig maar een redelijk aantal wel.
- Ik heb gemerkt dat meisjes mij vaak wel aanspreken. Maar goed ik ben een knappe man in seocnd life en daarbij draag ik zwarte engel vleugels en daar krijg ik vaak opmerkingen op. Dus mensen draag vleugels!
- Twee meisjes hebben mij als vrienden toegevoegd in twee dagen. Wow ik kan meisjes goed versieren hé. En neem het niet te serieus op want ik wil nog steeds een VRIEND hebben. Een van die meisjes was nederlands en de andere kwam van ile de la reunion. Te gek hé en vandaag hadden we weer met elkaar gesproken over hoe we eruit zien (ik had gelogen). En wat we doen.
Dit zijn ten minste mijn conclusies.
-xxx- Rebecca

Geen opmerkingen: