woensdag 11 april 2007

Ik en mijn avatar

Wat ik nu heb gemerkt is dat ik me steeds meer ga in leven in mijn avatar. Ik probeer meiden te versieren en vind mezelf erg knap. Er was iets gebeurd (donna weet wel wat) waardoor mijn uiterlijk was veranderd. Ik was echt lelijk geworden en ik kon niks doen om er voor te zorgen dat ik weer hetzelfde zou uitzien. Ik baalde hier heel erg van en probeerde van alles om mijn uiterlijk te veranderen maar het was me niet gelukt. Ik vond het echt vreselijk dat ik er lelijk uit zag want hoe krijg ik nou aandacht van vrouwen als ik lelijk ben? Ik wil niet lelijk zijn. Ik zie er nu wat anders uit maar ik probeer om zo goed mogelijk uit te zien. Daarbij heb ik ook gemerkt dat mijn normen en waarden hetzelfde gelden in second life. Wel durf ik meer zoals met mensen praten en meisjes complimenten geven (trouwens ik ben nog steeds erg hetro hoor. Ik val nog steeds op Vegeta en brad pitt en johnny dep). Maar bijvoorbeeld sex hebben in second life vind ik te ver. -xxx- Rebecca

Geen opmerkingen: