donderdag 26 april 2007

foto's



Dit is wat ik tegenkwam toen ik op "Education" aan het zoeken was. Best interessant denk ik. Dit bedrijf heeft ook een website. Dat ga ik nog ff uitzoeken hoe dat allemaal zit.

Nog ff iets anders. Second Life was weer ontzettend laaangzzzzaaaammm. Gewoon niet normaal. Ik was op een drukke plek en ik kon me echt niet normaal bewegen in sl. Dit gebeurt mij echt heel vaak dat ik een packet loss heb van heb ik jou daar.

Nog een irritant dingetje (of twee) . Ik was op het eiland Innisfree (wederom) en toen kreeg ik en melding dat 'de grid' down zou gaan. Dus ik moest wieberen. O, ja. En er is weer een nieuwe versie van sl 1.15 ofzo. Duurde weer lekker lang om te installeren..........

Met andere woorden. De "speelbaarheid" van sl is gewoon ruk... Deze kleine praktische zaken beginnen echt vervelend te worden.

roman

Geen opmerkingen: