donderdag 24 mei 2007

netwerken ....

Hey, het netwerken...................................tja ik ben niet meer zo enthousiast. Ik heb het behoorlijk druk de laatste tijd en kan dan ook weinig in second life komen. En als ik in second life kom dan loopt het vaak vast of dan wordt je uitgelogd omdat er werkzaamheden zijn. Ik irriteer me daar echt aan. Elke keer is er wel iets met second life. Ik had maar met 1 meisje goed contact en de met de andere meisjes die mij als vriend hebben toegevoegd heb geen contact meer mee gehad. Daarbij is haast niemand online als ik online kom. Dit zijn allemaal omstandigheden waardoor netwerken niet goed kan verlopen.
groetjes van Rebecca

2 opmerkingen:

Anoniem zei

At me a similar situation. I invite to discussion.

Anoniem zei

Completely I share your opinion. Thought excellent, it agree with you.