donderdag 10 mei 2007

Netwerken

hoi, het netwerken voorloopt naar mijn mening wat moeizaam. Ik heb wel af en toe contact met een meisje uit ile de le reunion maar het blijft een beetje oppervlakkig. Nogal logisch want zo lang en vaak ga ik niet op second life en de meeste wonen mijlen ver. Ik vind het wel prettig als mensen die in ik rl ken ik in sl terug zie. Ik had een vriendin gevraagt om ook op second life te komen en dat is veel leuker want je kent elkaar. Je praat dan over hoe het met je gaat en over school en over grappen. Het is meer persoonlijker. Je gaat dan samen door second life heen lopen op zoek naar leuke en mooie plekken. Ik zou netwerken via second life afraden. Maar dat is mijn mening. Als je heel veel vrij tijd heb en een computer met internet dan kan je wel meer netwerken maar de taalbarriere speelt een rol en ook het feit dat je mijlen ver van die persoon verwijdert ben. Er zullen wel mensen zijn die dit niet erg vinden en veel vrienden in second life maar ik weet wel zeker dat deze mensen heel lang en vaak achter de computer zitten. Ook plekken waar mensen veel komen: disco's, barren en clubs helpen niet er. Je kan wel makkelijk een gesprek beginnen omdat er veel mensen zijn maar een lang vriendschap krijg je er niet van.
-x- rebecca

Geen opmerkingen: